
.........محمد جواد:دليل اينکه مطرح کردم شغلمو اين بود که-بدوني من باهات صادقم-تو اولين کسي هستي که در جريانه-و دليل بعديش اينکه ميخوام بدوني-من يه مدت نيستم بايد برم جاييثمين:اي خدااااااا-کجا ميخواي بري؟محمد جواد:يه ماموريت دارم که بايد برم-برام دعا...
ادامه مطلب